Saturday 30 June 2007

Single Because...

You Don't Have a Boyfriend Because You are Too Picky

You have no problem attracting guys - and even dating a little
It's just around second or third date time where you start to see faults
If a guy isn't near perfect, you're not into him.
It's good to have standards - but yours rule almost everyone out.


Well, online quizzes are simply always right!

2 spoke back:

Unknown said...

meni ispalo because you're too shy... totalno. i ja ti ne saljem poruke jer me strah... sam da znas. i ak stvarno mislis ne ic na more, onda stvarno... ne znam

Krissie said...

Čega te strah, Majo? Gotovo je nemoguće ubit nekog preko sms-a.
I onak, stvarno ne mislim ić na more. Neću bit zabavna, a i samBog zna da će mi trebat svaki jebeni dan u jebenoj knjižnici da preživim ovu godinu.